SafeGuard
...a wczoraj inna historia - koszmar serwisanta
Zaktualizowano: 27 sty 2020
Działa, nie działa, działa, nie działa - zupełnie jak kierunkowskaz w samochodzie... kto z Was to zna? Na przykład - coś stuka, puka, nie odpala - przyjezdża mechanik i akurat wtedy nie stuka, nie puka, odpala i pieknie chodzi. I „weź to tera znajdź”.
Urządzenia elektroniczne też mają swoje „życie”. Cośmy sie wczoraj nakombinowali w sklepie z ciuszkami....aaaa idź Pan.
Takie problemy czasem sie pojawiają kiedy kto inny jest wykonawcą systemu alarmowego, a kto inny go serwisuje (zwłaszcza piąta woda po kisielu).
Morał z tego taki:
- żyjcie dobrze z wykonawcą systemu tak aby piecze nad nim miała ta sama osoba,
- żądajcie od wykonawcy dokumentacji powykonawczej - rzut z numerami i opisem urządzeń,
- opisów na czujkach,
- opisu urządzeń w systemie.
To ułatwi życie serwisantom, a dla klienta oznacza mniejsze koszty (krótszy czas serwisu).
Miłego weekendu!
#kierunkowskaz #serwis #puka #nie_puka #mechanikzkoziejwólki #pracanawesolo #weztoznajdz